مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:152020-01-19حوادث

کشف 105 کیلو هرویین و تریاک از مخفیگاه 9 سوداگر مرگ


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری 9 سوداگر مرگ در غرب پایتخت خبر داد و گفت: از محل سکونت متهمان 50 کیلو و 760 گرم هرویین و 55 کیلو تریاک کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اطلاع از اینکه تعدادی خرده فروش مواد مخدر در مخفیگاهشان در غرب پایتخت، اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان اخیراً مقادیری مواد مخدر از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری کرده است و با دپو کردن آن در محل سکونتشان به صورت خرده فروشی در حال توزیع هستند.

حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، ادامه داد: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان صادر شده و مأموران موفق شدند ضمن مراقبت های ویژه از مخفیگاه سوداگران مرگ، صبح روز بیست و هفتم دی ماه با اطمینان از اینکه متهمان در داخل مخفیگاهشان حضور دارند، آنان را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه در این رابطه 9 سوداگر مرگ دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 50 کیلو و 760 گرم هرویین، 55 کیلو تریاک و مقادیری حشیش، 2 دستگاه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 105 کیلو هرویین و تریاک از مخفیگاه 9 سوداگر مرگ

کشف 105 کیلو هرویین و تریاک از مخفیگاه 9 سوداگر مرگ