مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:552020-01-19سياسي

بازداشت دلال استخدام


فردی با ادعای اعمال نفوذ در استخدام یک شرکت پتروشیمی ماهشهر بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، رییس کل دادگستری خوزستان گفت: این فرد ادعا کرده از متقاضیان کار طلب رشوه کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی افزود: در پی انتشار ویدیویی در رسانه های اجتماعی که در آن مردی برای اعمال نفوذ در استخدام یکی از نزدیکان فرد مقابل در یک شرکت پتروشیمی طلب رشوه کرده بود،موضوع در دستور کار دادستانی ماهشهر قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این فرد دیشب با حضور در دادسرا تفهیم اتهام شد و در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و روند تحقیقات قضایی درباره وی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی یادآور شد: در رسیدگی به این پرونده فردی به اتهام رشوه از متهم به دستگاه قضایی شکایت کرده است و همچنین طبق تحقیقات انجام شده این فرد از تعدادی شهروندان وجوهی را به همین عنوان دریافت کرده است که در حال بررسی است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان البته این را هم گفت که تاکنون هیچ گونه ارتباطی بین این متهم و مجموعه پتروشیمی و یا سایر نهادها کشف نشده است.

بر این اساس چنانچه افرادی از او شاکی هستند و مستنداتی دال بر پرداخت وجه به این عنوان را دارند می توانند به دادستانی ماهشهر مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت دلال استخدام

بازداشت دلال استخدام