مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:472020-01-19سياسي

مراسم بزرگداشت آیت الله میبدی در گرگان برگزار شد


شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت آیت الله میبدی با قرائت قرآن کریم و مداحان و مرثیه سرایان با اشعار و نوحه خوانی، یاد و خاطره این عالم مجاهد را گرامی داشتند.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این مراسم گفت: آیت الله میبدی مدرس، مفسر و مروج راستین دین اسلام بود که لازم است برای انتقال آموزه های ایشان، نوشته ها و تحریرات باقیمانده از وی به سرمایه مکتوب تبدیل شده و به جویندگان علم و دانش منتقل شود.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی اظهار داشت: ایشان در طول عمر پربرکت خود همواره در مسیر خدمت به اسلام و مردم حرکت کرد و آشنا به زمان و حوادث پیرامونی بود که همین ویژگی، از وی شخصیتی مبارز، بی حاشیه و سلیم النفس ساخته بود.

وی در ادامه به حمله موشکی اخیر سپاه به پایگاه آمریکایی ها در عراق اشاره کرد و گفت: سیلی نواخته شده سپاه به این کشور، مرهمی بر زخم مردم داغ دیده ایران ناشی از سوگ شهادت سردار سلیمانی بود.

آیت الله سیدمحمدرضا طاهایی میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان و از شاگردان آیات عظام خویی، سید محمود شاهرودی و میرزا عبدالهادی شیرازی دوشنبه گذشته در سن 99 سالگی به علت بیماری و کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

پیکر این روحانی برجسته با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت آیت الله میبدی در گرگان برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله میبدی در گرگان برگزار شد