مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:152020-01-19بين الملل

تاکید عمران خان به سازمان ملل برای فشار بر هند بر سر کشمیر


نخست وزیر پاکستان به شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد تا بر هند فشار بیاورد که این کشور اجازه دهد سازمان ملل در سراسر خط کنترل کشمیر نظارت داشته باشد.

- نخست وزیر پاکستان به شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد تا بر هند فشار بیاورد که این کشور اجازه دهد سازمان ملل در سراسر خط کنترل کشمیر نظارت داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمران خان، نخست وزیر پاکستان با اشاره به افزایش تنش ها و نقض های مکرر آتش بس از سوی هند در خط کنترل، گفت: رهبری هند احتمالا به دنبال انجام یک عملیات پرچم جعلی یا همان عملیات پوششی در مرز است.

وی امروز (یکشنبه) در توییتی نوشت: از آنجاکه نیروهای عملیاتی هند در سراسر خط کنترل اقدام به هدف قرار دادن و کشتار غیرنظامیان می کنند، از شورای امنیت سازمان ملل می خواهم تا بر هند فشار بیاورد که اجازه دهد گروه نظارت نظامی سازمان ملل برای هند و پاکستان در سراسر خط کنترل به محل برگردند و نظارت کنند.

ما نگران عملیات پرچم جعلی هند هستیم.

وی همچنین به هند هشدار داد، که نمی تواند تنها ناظر بر افزایش تنش ها و نقض مکرر آتش بس باشد و افزود: می خواهم به هند و جامعه بین الملل این را بگویم که اگر دهلی نو به حملات نظامی خود علیه غیرنظامیان در سراسر خط کنترل ادامه دهد، برای پاکستان سخت خواهد بود که ناظر غیرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عمران خان به سازمان ملل برای فشار بر هند بر سر کشمیر

تاکید عمران خان به سازمان ملل برای فشار بر هند بر سر کشمیر