مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:152020-01-19اقتصادي

رونق اشتغال در بخش کشاورزی خراسان جنوبی/رشد اعتبارات و ایجاد امید


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش اعتبارات و اجرای طرح های جدید در بخش کشاورزی استان، گفت: اجرای این طرح ها سبب ایجاد امید در بین بهره برداران و رونق اشتغال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا قوسی ظهر یکشنبه در نشست تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش نرخ بیکاری خراسان جنوبی اظهار داشت: بخش کشاورزی برای ایجاد و تثبیت اشتغال در استان هر ساله منابع اعتباری مختلفی از جمله تسهیلات بانکی و اعتبارات عمرانی در نظر گرفته است.

وی از پرداخت هشت میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی با اشتغال هزار و 478 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این رقم در سال گذشته 240 میلیارد تومان با اشتغال چهار و 580 نفر بوده است.

صدور 161 مجوز برای صنایع تبدیلی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به هزینه کرد 67 میلیارد و 600 میلیون تومانی از محل اعتبارات تملک و دارایی در این مدت اشاره کرد و گفت: با تخصیص این اعتبارات 589 اشتغال جدید ایجاد و به تثبیت 12 هزار و 114 شغل نیز کمک شده است.

قوسی ادامه داد: همچنین در این مدت از محل اعتبارات صندوق حمایت و توسعه بخش کشاورزی 28 میلیارد و 600 میلیون تومان برای تأمین نهاده ها و نقدینگی بخش کشاورزی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اشتغال در بخش کشاورزی خراسان جنوبی/رشد اعتبارات و ایجاد امید

رونق اشتغال در بخش کشاورزی خراسان جنوبی/رشد اعتبارات و ایجاد امید