مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19سياسي

9 پرونده تخلف زیست محیطی درقم به مراجع قضایی ارسال شد


سید رضا موسوی مشکینی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دراین مدت 200 مورد پایش روزانه از مراکز و واحدهای آلاینده استان انجام، و 33 واحد آلاینده را نیز شناسایی و معرفی شد.

وی همچنین ارائه 30 اخطار کتبی به واحدهای آلاینده را از جمله دیگر اقدام های انجام شده ذکر کرد و افزود: با توجه به حساسیت شهرک صنعتی سلفچگان سه بازدید شبانه از این شهرک صورت گرفت و به منظور نظارت دقیق، نیرویی به صورت پاره وقت مستقر شد.

وی تصریح کرد: پلمب یک واحد آلاینده قیر، توقیف یک کامیون حامل پسماندهای نفتی و انجام هشت عملیات پایش شبانه در داخل شهر نیز از دیگر فعالیت های نظارتی حفاظت محیط زیست قم در روزهای پیک آلودگی هوا در این استان بوده است .

موسوی همچنین علاوه بر پایش، رویکرد آمایشی را نیز در موضوع محیط زیست حائز اهمیت ذکر کرد و بیان داشت: در این زمینه دستگاه های اقتصادی نقش موثری دارند، و ما نیز تلاش می کنیم تا رسالت زیست محیطی خود را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

وی با یادآوری اینکه قم به دلیل مهاجرپذیر بودن در بین کلانشهرهای کشور بالاترین ضریب شهرنشینی را دارد، گفت: از سوی دیگر جانمایی واحدهای تولیدی و صنعتی دراین استان به گونه ای انجام شده که بیشتر آنها درمحدوده و حریم شهر قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پرونده تخلف زیست محیطی درقم به مراجع قضایی ارسال شد

9 پرونده تخلف زیست محیطی درقم به مراجع قضایی ارسال شد