مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19اقتصادي

درخواست شرکت گاز استان اردبیل نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه ایرنا، برودت هوا و بارش برف که از اواخر هفته گذشته در استان اردبیل آغاز شده، در روز جاری تشدید شده و میزان مصرف گاز به خصوص توسط مشترکان خانگی را بالا برده و موجب افت فشار گاز در برخی محلات شهرستان های سردسیر استان شده است.

شرکت گاز استان اردبیل امروز در اطلاعیه ای با اشاره به احتمال افت فشار و قطعی گاز با ادامه روند مصرف کنونی اعلام کرد: شهروندان لازم است برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز، در مصرف خود صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل چند روز پیش میزان مصرف گاز در سطح این استان در 9 ماه سال جاری را 1.

9 میلیارد مترمکعب اعلام کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن و برودت هوا در استان اردبیل و با شروع فصل زمستان، مصرف گاز مشترکان خانگی در روزهای اخیر نسبت افزایش یافته است.

سردار اسماعیلی اعلام کرد: 1.

16 میلیارد متر مکعب از مجموع گاز مصرف شده در استان اردبیل توسط خانگی، تجاری و صنعتی و 754 میلیون متر مکعب نیز توسط نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل مصرف شده است.

وی با اشاره به رشد 2 دهم درصدی میزان مصرف گاز در استان اردبیل در سال جاری اظهار کرد: میزان مصرف گاز در بخش خانگی و صنعتی استان 108 میلیون متر مکعب افزایش یافته ولی میزان مصرف توسط نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل 105 میلیون متر مکعب کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شرکت گاز استان اردبیل نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز

درخواست شرکت گاز استان اردبیل نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز