مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19دانش

تحصیل 30 دانشجوی عراقی در دانشگاه آزاد ایلام


محمد میرزایی حیدری روز یکشنبه در آیین تجلیل از شهدای وحدت و مقاومت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار داشت: این دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکترا در رشته های تحصیلی مختلف در حال تحصیل هستند.

وی افزود: امکانات رفاهی از جمله خوابگاه جداگانه برای پسران و دختران فراهم شده و این دانشگاه در نظر دارد برای رفاه حال دانشجویان خوابگاه خانوادگی و متاهلی نیز فراهم کند.

میرزایی حیدری یادآور شد: هم اکنون در حال ثبت نام دانشجویان خارجی بیشتری هستیم و اولویت این دانشگاه افزایش تبادلات فرهنگی با کشور همسایه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: این دانشگاه در نظر دارد با حداقل هزینه و برابر با دانشجویان ایرانی این دانشجویان را جذب و تمام امکانات مورد نیاز را برای آنها فراهم کند.

میرزایی حیدری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس ادامه داد: به حرمت این شهیدان وحدت بین ما و ملت عراق باید حفظ شود و زمینه ای برای نشست ها، تبادلات، همفکری و رایزنی های بیشتر با کشور همسایه و استان ایلام باشد.

وی تصریح کرد: ایلام استانی است که طولانی ترین مرز مشترک و 430 کیلومتر را با کشور عراق دارد و سه استان بزرگ عراق، همجوار با مرزهای استان ایلام است، باید این نشست ها، هماهنگی ها و همدلی ها بیشتر شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 30 دانشجوی عراقی در دانشگاه آزاد ایلام

تحصیل 30 دانشجوی عراقی در دانشگاه آزاد ایلام