مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:052020-01-19سياسي

قوانین مجلس باید باعث کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی در جامعه شود


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ریشه بسیاری از نزاع ها را مشکلات مالی و نبود شغل دانست و افزود: مجلس باید قوانین را به گونه ای وضع کند که طلاق و آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

- قم - رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ریشه بسیاری از نزاع ها را مشکلات مالی و نبود شغل دانست و افزود: مجلس باید قوانین را به گونه ای وضع کند که طلاق و آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، با بیان اینکه نقش کمیته امداد تنها کمک به نیازمندان نیست، افزود: کمیته امداد نقش هایی از قبیل امداد و نجات انسان ها از فقر و بزه اجتماعی را نیز بر عهده دارد.

وی کمیته امداد را از یادگارهای امام راحل (ره) بعد از انقلاب عنوان کرد و افزود: کمیته امداد از برکات انقلاب اسلامی است که به خدمت رسانی در موارد مختلف از جمله اشتغال زایی، اعطای وام و غیره می پردازد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از مردم قم جهت کمک رسانی به نیازمندان، تصریح کرد: از گذشته تاکنون علما به مبارزه با فقر توجه ویژه ای داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مجلس باید باعث کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی در جامعه شود

قوانین مجلس باید باعث کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی در جامعه شود