مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:552020-01-19اقتصادي

تخصیص بیش از 2 میلیارد ریال به تجهیزات کتابخانه های فارس


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از خرید تجهیزات چوبی موردنیاز کتابخانه های عمومی استان با اعتباری بیش از دو میلیارد و 320 میلیون ریال در یکماه گذشته خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از خرید تجهیزات چوبی موردنیاز کتابخانه های عمومی استان با اعتباری بیش از دو میلیارد و 320 میلیون ریال در یکماه گذشته خبر داد.

روح الله منوچهری با اعلام اینکه در مرحله دوم تجهیز کتابخانه های عمومی فارس، لوازم چوبی مورد نیاز کتابخانه های عمومی خریداری و ارسال شده است، گفت: این تجهیزات در یک ماه گذشته و با اعتباری بیش از دو میلیارد و 320 میلیون ریال خریداری شده که هزینه آن به صورت مشارکتی به صورت 60درصد اداره کل و 40 درصد انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ها تأمین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کتابخانه های فارس، منوچهری با اشاره به اینکه این تجهیزات برای 178 کتابخانه عمومی در سطح استان ارسال شده است، اضافه کرد: لوازم چوبی همچون قفسه های کتاب و نشریات، میز و صندلی مطالعه، میز و صندلی و قفسه کتاب کودک، میز کتابدار، قفسه نمایش کتاب، قفسه اسباب بازی و.

از جمله تجهیزات خریداری شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس خاطرنشان کرد: این دومین مرحله از خرید متمرکز و گسترده تجهیزات مورد نیاز کتابخانه های عمومی استان در سال 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 2 میلیارد ریال به تجهیزات کتابخانه های فارس

تخصیص بیش از 2 میلیارد ریال به تجهیزات کتابخانه های فارس