مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:502020-01-19سياسي

ارسال 66 تن اقلام به استان سیستان و بلوچستان


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: امروز به صورت هوایی 66 تن اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم ارسال محموله های امدادی به استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما از ساعات اولیه حادثه سیل در سه استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور داشتیم و 9 مقر در 9 حوزه مستقر هستند.

وی بیان داشت: تاکنون محموله های مختلفی از بعضی کالاها از جمله آب، پتو، کنسرو و مواد غذایی در منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است و از دقایق اولیه تا پایان حادثه سیل در کنار مردم سیستان و بلوچستان هستیم.

امروز هم با توجه به نیاز موجود در این استان 66 تن اقلام مورد نیاز از جمله 20 تن غذاهای کنسروی، 20 تن برنج، روغن، آب معدنی، دارو و پتو به استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی ارسال می شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: در صورت اعلام نیاز استان سیستان و بلوچستان بلافاصله مجددا اقلام مورد نیاز ارسال خواهد شد.

مخبر افزود: نیروهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تقریبا در تمامی نقاط حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 66 تن اقلام به استان سیستان و بلوچستان

ارسال 66 تن اقلام به استان سیستان و بلوچستان