مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:452020-01-19سياسي

لزوم تدوین برنامه راهبردی به منظور توسعه فضاهای آموزشی دزفول


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: لازم است یک برنامه و نقشه راهبردی به منظور توسعه فضاها و امکانات آموزشی شهرستان دزفول تدوین و اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید بن عباس پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دزفول که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: با وجود برخورداری دزفول از ظرفیت عظیم خیران مدرسه ساز، وضعیت فعلی فضاهای فیزیکی و امکانات آموزشی این شهرستان با توجه به تراکم دانش آموزی متناسب با شاخص ها نیست.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در دزفول و فرسودگی تعدادی از آنها، افزود: در راستای تحقق هدف تولید نیروی انسانی باکیفیت و کارآمد در دزفول ابتدا باید به زیرساخت های این هدف از جمله کیفیت فضاهای آموزشی و امکانات توجه کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه نباید خیران مدرسه ساز در راستای احداث مدارس نگاه تبعیض آمیزی به نقاط مختلف شهرستان داشته باشند، گفت: مردم شهرهای دزفول از کم توجهی خیران نسبت به ساخت مدرسه در این مناطق گله دارند و معتقد هستند که بیشترین توجه آنها به سطح شهر است؛ اگر چنین چیزی واقعیت دارد که باید این نگاه نادرست تغییر یابد اما اگر واقعیت ندارد لازم است اقدامات خیران مدرسه ساز در نقاط روستایی و شهرهای اقماری دزفول به درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین برنامه راهبردی به منظور توسعه فضاهای آموزشی دزفول

لزوم تدوین برنامه راهبردی به منظور توسعه فضاهای آموزشی دزفول