مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:552020-01-19سياسي

50 درصد پرونده های معوق در زنجان را تعیین و تکلیف می شوند


رییس کل دادگستری استان زنجان، گفت: تا پایان سالجاری 50 درصد پرونده های معوق در استان زنجان را تعیین و تکلیف خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری زنجان، حجت الا سلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه دوره آموزشی بررسی تحلیلی و کاربردی ورشکستگی و تصفیه امور ورشکسته در حقوق تجارت که با حضور کلیه قضات استان برگزار شد، گفت: دادگستری کل استان زنجان در راستای پیشبرد اهداف قوه قضاییه از جمله رسیدگی به موقع و سریع پرونده ها، تعیین و تکلیف پرونده های مسن و معوق توفیقات خوبی کسب کرده است که جا دارد در این راستا از همه قضات و کارکنان تقدیر و تشکر نمایم.

وی اظهار کرد: آنچه که در این دو ماه پایان سال علاوه بر وظایف اصلی بر عهده داریم و از اهمیت بالایی برخوردار است، تعیین و تکلیف پرونده های معوق می باشد که انتظار این است با همت و تلاش مضاعف تا پایان سال 50 درصد این پرونده ها را تعیین و تکلیف نماییم و همچنین موضوع دیگر کاهش جمعیت کیفری زندان ها است.

رییس کل دادگستری استان ز نجا ن، گفت: دادگستری استان در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است ولی باید به این امر هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

صادقی نیار کی ابراز کرد: از معاونت آموزشی دادگستری استان به جهت برگزاری کارگاه آموزشی و کاربردی تقدیر و تشکر می کنم، چرا که برگزاری چنین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پرونده های معوق در زنجان را تعیین و تکلیف می شوند

50 درصد پرونده های معوق در زنجان را تعیین و تکلیف می شوند