مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:152020-01-19اجتماعي

هیچ معبری به دلیل بارش برف در لواسان بسته نیست


بدنبال بارش برف از ساعات نخست صبح امروز اکیپ های خدمات شهری لواسان در وضعیت آماده باش بوده و نسبت به خدمات دهی برای شهروندان اقدام کرده اند.

- ایسنا/تهران بدنبال بارش برف از ساعات نخست صبح امروز اکیپ های خدمات شهری لواسان در وضعیت آماده باش بوده و نسبت به خدمات دهی برای شهروندان اقدام کرده اند.

محمد رضا حیدری معاون شهردار لواسان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت بارش برف در راه های مواصلاتی و شهر لواسان بیان کرد: تداوم بارش ها در روزهای اخیر نیروی خدمات شهری و اجرایی شهرداری لواسان که در حالت آماده باش به سر می بردند ، به طور دو شیفته اقدام به خدمات رسانی کرده اند.

وی ادامه داد: با آغاز بارش برف امروز اقدامات لازم در این زمینه برای رویارویی بهتر با این شرایط جوی ناپایدار به عمل آمده و نیروهای عملیاتی حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی در آمادگی کامل به سر می برند.

معاون شهردار لواسان یادآور شد: اکیپ های خدمات شهری در راستای تردد وسایل نقلیه شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان، از ساعات نخست بارش برف تا کنون با انجام عملیات محلول پاشی سریع و به موقع، اقدام به برفروبی و یخ زدایی معابر کردند.

حیدری خاطر نشان کرد: همه مناطق در حال عملیات شن پاشی هستند و هیچ معبری به دلیل بارش برف بسته نیست و از شهروندان درخواست داریم که از سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ معبری به دلیل بارش برف در لواسان بسته نیست

هیچ معبری به دلیل بارش برف در لواسان بسته نیست