مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:072020-01-19سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه علاقه آنها به نظام است


بهروز شهابی زاد روز یکشنبه در دیدار با صنف طلافروشان شهرستان،بر ضرورت رسیدگی به مسائل مالیاتی و امنیتی آنها تأکید کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند با ترفندهای گوناگون مشارکت عمومی را در انتخابات پایین جلوه دهند و مردم را ناامید و دل سرد کنند.

وی تصریح کرد: وظیفه آحاد مردم تقویت حفظ روحیه امید در کشور است و با اتحاد و هم دلی بر همه دشمنان پیروز خواهیم بود و در مسائل مختلف، پیشگیری اجتماعی مقدم بر پیشگیری انتظامی است.

رییس شورای تأمین شهرستان در ادامه همکاری، ارتباط مداوم و هم دلی میان پلیس و اتحادیه های مختلف صنفی به ویژه طلافروشان را مهم ترین راه برای جلوگیری از بروز خسارت مالی برشمرد و گفت: با وجود کمبود امکانات و تنگناهای مالی و نیروی انسانی، تمام تلاش خود را برای ارتقای امنیت صنف طلافروشان به کار خواهیم گرفت.

فرماندار اردکان در ادامه مسائل مالیاتی را از جمله مشکلات این صنف برشمرد و با اشاره به برگزاری جلساتی با مدیرکل امور مالیاتی استان بیان داشت: دولت، مسائل و مشکلات اصناف گوناگون را رصد کرده و اقداماتی برای رفع آن ها انجام خواهد داد.

حوزه انتخابیه اردکان یک نماینده در مجلس دارد، در این حوزه صلاحیت هفت نفر تایید شد و در این حوزه 12 نفر ثبت نام کرده بود ند که برخی داوطلبان قبل از بررسی صلاحیت ها انصراف دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه علاقه آنها به نظام است

حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانه علاقه آنها به نظام است