مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 07:162020-01-19سياسي

ساختار سازمانی مالیات بر ارزش افزوده تعیین شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساختار سازمانی مالیات بر ارزش افزوده، وظایف و اختیارات آن را تعیین کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، فصل ساختار سازمانی مالیات بر ارزش افزوده، وظایف و اختیارات آن به تصویب رسید.

بر اساس ماده 25 مقرر شد، پس از استقرار سامانه مؤدیان، فعال بودن کارپوشه مؤدی در سامانه مزبور به این معنی است که او از نظر سازمان، شرأیط لازم برای دریافت مالیات از خریداران را دارد.

در صورتی که مؤدی شرأیط لازم برای دریافت مالیات را از دست بدهد، سازمان موظف است بلافاصله کارپوشه وی را در سامانه مؤدیان غیرفعال کند.

بانک مرکزی موظف است ترتیبی اتخاذ کند که به محض غیرفعال شدن کارپوشه مؤدی در سامانه مؤدیان، کلیه دستگاه های پایانه فروشگاهی (pos) مرتبط با آن، غیرفعال شوند بر اساس تبصره این ماده، غیرفعال کردن کارپوشه مؤدی باید مستند به آیین نامه ای باشد که حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از ابلاغ این قانون، با پیشنهاد سازمان به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می رسد.

وکلای ملت با تصویب ماده 26، سازمان امور مالیاتی را مکلف کردند ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ این قانون به منظور فراهم کردن زمینه تحقق اهداف و مأموریت های سازمان و ارتقای سطح انگیزش کارکنان و اجرای صحیح و به موقع قوانین و مقررا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار سازمانی مالیات بر ارزش افزوده تعیین شد

ساختار سازمانی مالیات بر ارزش افزوده تعیین شد