مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:252020-01-19دانش

اعزام هیات علمی به «ماموریت پژوهشی» تا 3 سال


معاون آموزشی دانشگاه تهران ساز و کار اعزام اعضای هیات علمی به فرصت مطالعاتی، ماموریت پژوهشی، ماموریت علمی و ماموریت آموزشی را تشریح کرد.

- حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح ساز و کار اعزام اعضای هیات علمی این دانشگاه به فرصت مطالعاتی و ماموریت های پژوهشی خارج از کشور اظهار کرد: براساس قوانین دانشگاه عضو هیات علمی رسمی قطعی تمام وقت خود را برای تکمیل اطلاعات علمی و آگاهی از تحقیقات پیشرفته داخل و خارج از کشور برای استفاده از فرصت مطالعاتی اعزام می کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: استفاده از ذخیره مرخصی استحقاقی یا مرخصی بدون حقوق تا 2 سال پس از تمام شدن دوره فرصت مطالعاتی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه عضو هیات علمی تمام وقت حداکثر به مدت 3 سال می تواند به ماموریت پژوهشی خارج از کشور نیز اعزام شود، افزود: استفاده از مرخصی بدون حقوق تا 2 سال نیز برای افرادی که به ماموریت های پژوهشی اعزام می شوند، امکان پذیر نیست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین این امکان به وجود آمده که اعضای هیات علمی رسمی در راستای ارتقای علمی، در چهارچوب آیین نامه های اجرایی اعطای بورس تحصیلی خارج از کشور و همچنین اعطای بورس تحصیلی و اعزام دانشجو به خارج از کشور که مصوب وزارت علوم است، حداکثر به مدت 4 سال با پرداخت حقوق و مزایا به مام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیات علمی به «ماموریت پژوهشی» تا 3 سال

اعزام هیات علمی به «ماموریت پژوهشی» تا 3 سال