مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:552020-01-19سياسي

آغاز فعالیت سامانه جامع روابط کار در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز بکار سامانه جامع روابط کار از 28 دی ماه در این استان خبر داد.

- مهرداد جهاندیده شامگاه یکشنبه 28 دی در جلسه اشتغال زاهدان افزود: سامانه جامع روابط کار در حوزه های مختلف همچون بازرسی کار، تشکل های کارگری و کارفرمایی، روابط کار، بیمه بیکاری، مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار خدمت های خود را به جامعه کارگری و کارفرمایی ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: ایجاد شفافیت در اطلاعات مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی، تسریع در روند رسیدگی و پیگیری کارهای مربوط به روابط میان کارگر و کارفرما، جلوگیری از تخلف های کارفرمایان در برابر حقوق کارگران و ایجاد دسترسی به سامانه برای تمامی بازیگران جامعه کارگری و کارفرمایی از اهداف راه اندازی این سامانه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: در این سامانه سرعت، دقت و تسهیل در انجام امور جامعه هدف بویژه در مراجع حل اختلاف و همچنین تسهیل گری و جلوگیری از اطاله وقت کارگران و کارفرمایانی که قرار است از خدمات زیرسامانه های این سامانه بهره مند شوند ، مد نظر قرار گرفته است.

جهاندیده با بیان اینکه استفاده از این سامانه به احراز هویت کارگران و کارفرمایان در دفاتر پیشخوان دولت منوط است، گفت: کارگران و کارفرمایان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سامانه جامع روابط کار در سیستان و بلوچستان

آغاز فعالیت سامانه جامع روابط کار در سیستان و بلوچستان