مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 23:202020-01-18اقتصادي

تمهیدات جدید برای توسعه روابط تجاری با روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرشچیان اظهار کرد: آنچه در چارچوب توافقات ورود ایران به اتحادیه اوراسیا انجام شده و مذاکرات جانبی درباره آن نیز ادامه یافته است، - نایب رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی تهران معتقد است در صورتی که تمهیدات و توافقات جدید برای توسعه روابط تجاری میان دو کشور اجرایی شود، می توان به گسترش واردات و صادرات در این حوزه امیدوار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا فرشچیان اظهار کرد: آنچه در چارچوب توافقات ورود ایران به اتحادیه اوراسیا انجام شده و مذاکرات جانبی درباره آن نیز ادامه یافته است، می تواند فرصتی جدید برای اقتصاد کشور به وجود آورد و فعالان اقتصادی و تجار نیز امیدوارند با شکل گیری مقدمات لازم، این توافقات در عمل اجرایی شده و نتایج آن برای اقتصاد ایران محسوس باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان از این توافقات به کاهش محدودیت های بانکی و نقل و انتقالات پول مربوط است، تصریح کرد: مذاکرات صورت گرفته بسیاری از حوزه ها را در بر می گیرد و در این بین کاهش محدودیت های بانکی نیز یکی از اصلی ترین این مسائل است.

نه بازار ما برای روسیه و نه بازار آنها برای کالاهای ایران ناآشنا نیست و برای توسعه روابط اقتصادی باید به کاهش محدودیت ها فکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات جدید برای توسعه روابط تجاری با روسیه

تمهیدات جدید برای توسعه روابط تجاری با روسیه