مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 22:452020-01-18اقتصادي

ورود بنیاد مسکن به نوسازی بافت فرسوده در شهر قم


این بنیاد، پنج محله شهر قم را مورد بررسی قرار دارد و با امضای تفاهم نامه ای با استانداری و شهرداری قم برای نوسازی بافت فرسوده منطقه خاکفرج ورود خواهد کرد.

- داریوش بلدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت نوسازی مسکن روستایی در استان قم اظهار کرد: طرح بهسازی مسکن روستایی از سال 1374 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شد.

تسهیلات 40 میلیونی تومان با سود پنج درصد و مدت بازپرداخت 15 ساله با ضمانت سفته زنجیره ای به روستاییان برای بهسازی مسکن داده می شود و هشت هزارمین واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده استان در هفته دولت در قم افتتاح شد.

وی ادامه داد: سالیانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی باید در کشور نوسازی شود و هدف گذاری شده است که هر سال هزار واحد مسکونی روستایی در استان قم نوسازی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم افزود: برای روستاییانی که مشکل مالی دارند، تا میزان هشت میلیون تومان تسهیلات بلاعوض از محل حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) برای نوسازی مسکن کمک می شود.

900 میلیون تومان برای تکمیل واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده محرومین در استان از این حساب پرداخت کردیم.

بلدی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در سیل لرستان اظهار کرد: این بنیاد هشت دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه غلطک و یک دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بنیاد مسکن به نوسازی بافت فرسوده در شهر قم

ورود بنیاد مسکن به نوسازی بافت فرسوده در شهر قم