مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 20:352020-01-18اقتصادي

موافقت آمریکا با سرمایه گذاری هند در چابهار


مدیرکل توافقنامه ها وتوسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن سرمایه گذاری حدود 85 میلیون دلاری هندی ها در بندر چابهار با کسب موافقت این کشور از آمریکا خبر داد.

- مدیرکل توافقنامه ها وتوسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن سرمایه گذاری حدود 85 میلیون دلاری هندی ها در بندر چابهار با کسب موافقت این کشور از آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هندی ها همواره یکی از مشتریان اصلی بندر چابهار برای سرمایه گذاری در بخش ها و زیربخش های آن بودند اما پس از خروج یکطرفه و غیرمنطقی ترامپ از برجام کار برای سرمایه گذاری کشورهای دیگر در ایران سخت شد.

البته گفته می شد که بندر چابهار در تحریم های اخیر و ظالمانه مقامات آمریکایی استثناء است و هندی ها این امتیاز را از آن ها گرفته اند اما با این وجود هند نیز برای سرمایه گذاری در چابهار با محدودیت های بسیاری مواجه شده بود که هم اکنون به نظر می رسد این موانع برطرف شده است.

محمد علی اصل سعیدی پور - مدیرکل توافقنامه ها وتوسعه بازار سازمان بنادر و دریانوردی- در این باره گفت: بر اساس قراردادی که با هندی ها برای سرمایه گذاری در بندر چابهار امضاء شده است، این طرف خارجی متعهد شده که حدود 85 میلیون دلار در حوزه تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری سرمایه گذاری کند اما پیش از این برای خرید آن و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت آمریکا با سرمایه گذاری هند در چابهار

موافقت آمریکا با سرمایه گذاری هند در چابهار