مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:402020-01-18اجتماعي

سند پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از سیلاب ها در گیلان تدوین می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به سیل خیز بودن برخی شهرهای این استان، گفت: پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از سیلاب ها در گیلان تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اسلامی بعدازظهر شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران رودسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به تدوین سند پیشگیری و کاهش خسارات سیلاب در استان گیلان، اظهار کرد: رودسر و فومن پایتخت سیل در گیلان هستند و اجرایی شدن این طرح می تواند در پیشگیری و کاهش آسیب های استان کمک کند.

وی با بیان اینکه کاهش خطرات و آسیب ها از مهم ترین برنامه های مدیریت بحران است، افزود: مدیریت بحران یکی از الزامات اجتناب ناپذیر است و نباید از این منظر به مدیریت بحران نگاه کرد که حتماً خسارت و تلفاتی وارد شود و سپس اقدام کنیم.

اسلامی با اشاره به خسارت 45 میلیارد تومانی سیل مهر ماه امسال در شهرستان رودسر، تصریح کرد: سیل در این شهرستان به حوزه کشاورزی شش میلیارد تومان، در حوزه مسکونی و تجاری 27 میلیارد تومان و به حوزه زیربنایی 12 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان گیلان با تاکید بر لزوم ورود آب منطقه ای برای لایروبی و ساماندهی رودخانه ها ادامه داد: لایروبی و ساماندهی رودخانه ها باید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از سیلاب ها در گیلان تدوین می شود

سند پیشگیری و کاهش خسارت ناشی از سیلاب ها در گیلان تدوین می شود