مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:152020-01-18سياسي

برگزاری هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان در خرمشهر


رییس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان به میزبانی خرمشهر در فرودین ماه سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بلاسم عصر امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: مقرر شده هفدهمین جشنواره قرآن و عترت از 27 تا 29 فروردین سال آینده در خرمشهر برگزار شود و در این جشنواره یک هزار دانش آموز نخبه قرآنی از استان خوزستان شرکت می کنند.

وی افزود: این دانش آموز از پایه هفتم تا دوازدهم در 12 رشته قرآن و تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، مداحی و انشای امام زمان (عج) و مهدویت به رقابت می پردازند که از این تعداد 80 نفر برای مسابقات کشوری انتخاب می شوند.

رییس اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خوزستان از شرکت 215 هزار دانش آموز در مرحله نخست این جشنواره در سطح آموزشگاه های شهرستان ها خبر داد و افزود: این تعداد در سه قطب شوشتر، بهبهان و مسجد سلیمان که هرکدام با یک هزار و 500 دانش آموز و در مجموع 4 هزار و 500 دانش آموز به رقابت پرداختند که از این تعداد یک هزار دانش آموز منتخب به مرحله استانی راه یافته اند.

وی به گزینش برترین ها در مرحله استانی این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت استان خوزستان 116 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان در خرمشهر

برگزاری هفدهمین جشنواره نخبگان قرآن دانش آموزی خوزستان در خرمشهر