مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:502020-01-18اقتصادي

اهدای هزار دستگاه یخچال در بین مددجویان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد مازندران از اهدای هزار دستگاه یخچال بین مددجویان نیازمند در این بخش خبرداد و گفت: به مددجویان کم جمعیت یخچال 9 فوتی و به خانوار پر جمعیت یخچال 12 فوت اهدا خواهد شد، -  رضا نوروزی جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: سال گذشته بیش از 6 هزار بخاری گازسوز بین نیازمندان و مددجویان مناطق محروم  در استان مازندران توزیع شده است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به تجهیز انرژی گاز روستاهای بالادست و محروم، به کسانی که وسایل گرمایشی دریافت نکردند، بخاری داده خواهد شد، همچنین تقبل هزینه در بحث لوله رسانی گاز صورت گرفته است.

نوروزی جعفری خاطرنشان کرد: با کمک خیران، کارخانه ها و کمیته امداد استان یک هزار دستگاه  یخچال تهیه شده که تاکنون 600 دستگاه یخچال به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

این مسؤول در ادامه اعلام کرد: تا پایان سال جاری، با کمک خیران یک هزار دستگاه یخچال بین مددجویانی که فاقد یخچال و یا دارای یخچال های فرسوده و کهنه هستند، توزیع می شود.

وی یادآور شد: به مددجویان کم جمعیت یخچال 9 فوتی و به خانوار پر جمعیت یخچال 12 فوت اهدا خواهد شد، کار خیر بعدی اهدای آبگرمکن به مددجویان خواهد بود، برای ایام فجر هم برنامه های ویژه ای در نظر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هزار دستگاه یخچال در بین مددجویان کمیته امداد

اهدای هزار دستگاه یخچال در بین مددجویان کمیته امداد