مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:402020-01-18بين الملل

ادامه اعتراضات در بیروت؛ معترضان خواستار تشکیل فوری دولت شدند


شماری از مردم لبنان با برگزاری تظاهرات در مقابل پارلمان و مناطق مختلف بیروت، خواستار تشکیل هر چه سریعتر دولت جدید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معترضان لبنانی در ادامه اعتراضات خود به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه، بعد از ظهر شنبه در چند نقطه از شهر بیروت دست به تظاهرات زدند و با سر دادن شعارهایی خواستار تشکیل یک دولت جدید شدند.

همزمان، صدها لبنانی با تجمع در مقابل پارلمان این کشور، سیاست های حاکمیتی را محکوم و تأکید کردند که مردم دیگر نباید تاوان سوء مدیریت و عواقب عدم تشکیل دولت جدید و مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن را بپردازند.

رسانه های لبنانی گزارش دادند که نیروهای امنیتی نیز برای متفرق کردن معترضان اقدام به شلیک گاز اشک آور و استفاده از خودروهای  آب پاش کردند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه الجزیره ، صلیب سرخ لبنان شنبه شب اعلام کرد که تا این لحظه 75 نفر در درگیری میان تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی در مقابل پارلمان، زخمی و راهی بیمارستان شده اند.

لبنان از هفدهم ماه اکتبر سال 2019 (28 مهر) صحنه اعتراضات مردمی است که خواستار مبارزه با فساد و بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی هستند.

حسان دیاب 28 آذر ماه  با 69 رأی مأمور به تشکیل دولت لبنان شد و پیش بینی کرد ظرف شش هفته این اقدام را انجام خواهد داد، اما رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراضات در بیروت؛ معترضان خواستار تشکیل فوری دولت شدند

ادامه اعتراضات در بیروت؛ معترضان خواستار تشکیل فوری دولت شدند