مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:252020-01-18سياسي

واکنش شورای هماهنگی به حواشی تشییع سردار سلیمانی در قم


نصرت الله لطفی روز شنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، پیرامون این موضوع در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از همه ظرفیت های خود برای قطعی شدن انتقال پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به شهر قم استفاده کرد و در این زمینه اهتمام بسیاری داشت.

وی در پی طرح برخی انتقادات در این زمینه در رسانه ها و فضای مجازی استان قم، افزود: شورا با توجه به تجربه چندین دهه خود در جریان برگزاری مراسم های مناسبتی، با برگزاری مراسم وداع ثابت با پیکر مطهر شهید مخالف بود و برنامه تشییع را دنبال می کرد، اگر هم در این زمینه نامی از خیابان صفاییه برای برگزاری مراسم برده شد صرفاً پیشنهادی در برابر برگزاری مراسم وداع در میدان آستانه بوده است.

وی ادامه داد: خیابان صفاییه از زیرساخت های خوبی برای برگزاری مراسم ها همچون امکانات بهتر برای حضور مردم و ظرفیت های صوتی مطلوب برخوردار است، همچنین به دلیل وجود بیوت تعداد قابل توجهی از مراجع عظام تقلید و علما در این منطقه، امکان حضور ایشان در برنامه ها نیز با آسانی بیشتری فراهم می شود.

لطفی گفت: همچنین با توجه به این که شورا در تصمیم های بعدی مراسم، تصمیم گیر نبوده است و نهادهای دیگری در این زمینه برنامه ریزی کردند، انتقادات به شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای هماهنگی به حواشی تشییع سردار سلیمانی در قم

واکنش شورای هماهنگی به حواشی تشییع سردار سلیمانی در قم