مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:202020-01-18سياسي

همزمان با دهه فجر 40 برنامه در نقاط روستایی وعشایری برگزار می شود


دبیر کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: امسال همزمان با دهه فجر 40 برنامه در نقاط روستایی و عشایری استان مرکزی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید کبیری روز شنبه در جلسه کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ساماندهی برنامه های کارگروه روستایی و عشایری دهه فجر با سازمان جهاد کشاورزی است.

دبیر کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان مرکزی ادامه داد: از جمله اهداف این کارگروه برجسته سازی نقش ارزنده روستاییان و عشایر در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی و سازندگی روستاها، فراهم ساختن زمینه مشارکت پرشور روستاییان در دهه فجر می باشد.

وی در خصوص رویکردها و وظایف این کارگروه گفت: رویکردها و وظایف این کارگروه در شش بند شامل برنامه ریزی مناسب برای تشکیل کارگروه ها در روستاها و مناطق عشایری توسط شورای اسلامی روستاها، تشویق و ترغیب روستاییان به منظور نقش آفرینی در برپایی مراسم و آشنا ساختن آن ها با آرمان های امام و انقلاب، انجام پشتیبانی شایسته از کارگروه ها، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهت تحقق محرومیت زدایی به ویژه در مناطق محروم، فراهم سازی زمینه مشارکت با سازمان های مربوطه و… می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با دهه فجر 40 برنامه در نقاط روستایی وعشایری برگزار می شود

همزمان با دهه فجر 40 برنامه در نقاط روستایی وعشایری برگزار می شود