مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 16:502020-01-18اقتصادي

دستورالعمل نظارت بر قیمت ها برای ایام پایانی سال ابلاغ شد


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان با بیان اینکه دستورالعمل ویژه نظارتی برای ایام پایانی سال به استان ها ابلاغ شده است،از دوبرابر شدن بازرسی ها طی تفاهم نامه با بسیج اصناف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش در گردهمایی رؤسای سازمانهای صمت استان ها که با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بیان کرد: همزمان با اصلاح قیمت بنزین بازرسی ها انجام شده است و گزارشات مداوم و منظم رصد بازار ارائه می شود.

وی تصریح کرد: دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به استان ها ابلاغ شده است و انتظار داریم با برنامه ریزی هماهنگ و بسیج امکانات، استان ها به خوبی بازار را هماهنگ نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه تفاهم نامه با بسیج اصناف تعداد بازرس های بازار را 2 برابر خواهد کرد، گفت: با احتساب بازرسان اصناف، 4300 بازرس داریم و تفاهم نامه ای با بسیج اصناف داریم که تعداد بازرس ها 2 برابر خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در زمینه سامانه، بعضی دستگاه ها هنوز همکاری کامل ندارد ولی سامانه انبار در زمینه 10 کالا الزام دارد و بازرسان به صورت متمرکز این 10 کالا را بازرسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نظارت بر قیمت ها برای ایام پایانی سال ابلاغ شد

دستورالعمل نظارت بر قیمت ها برای ایام پایانی سال ابلاغ شد