مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:002020-01-18سياسي

کمیته مشترک ایران و چین برای مبارزه با مواد مخدر


ایران و چین کمیته مشترکی برای افزایش هماهنگی ها، رصد فعالیت‎ها و تبادل هیات ها ی مبارزه با مواد مخدر تشکیل دادند.

- به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر که به دعوت وزیر امنیت عمومی چین به این کشور سفر کرده بود، با بیان این مطلب گفت: در قالب این کمیته، همکاری های دو کشور در مبارزه با مواد مخدر در بخش های درمان، پیشگیری و مقابله افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در این سفر توافق شد یک کانال مستقیم به صورت برخط در این زمینه راه اندازی شود تا دو کشور بتوانند مسایل و مشکلات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

دبیرکل ستاد با بیان اینکه این سفر به دعوت وزیر امنیت عمومی چین و با هدف توسعه و تعمیق روابط دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، گفت: این سفر در دو بخش ملاقات ها و توافقات و بازدید ها برگزار شد که دیدار با وزیر امنیت عمومی چین دو طرف تاکید داشتند که یکجانبه گرایی آمریکا در همه بخش ها به ویژه مبارزه با مواد مخدر تاثیر سویی دارد.

مومنی افزود: ایران در همسایگی با افغانستان قرار دارد و چین نیز حدود 130 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد، به همین دلیل هر دو کشور از مجموعه اتفاقاتی که در زمینه مواد مخدر در افغانستان رخ می دهد، تاثیر می پذیرند که در این زمینه قرار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته مشترک ایران و چین برای مبارزه با مواد مخدر

کمیته مشترک ایران و چین برای مبارزه با مواد مخدر