مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:552020-01-18سياسي

تحقیقات درباره ترور المهندس و سلیمانی تا چند روز آینده کامل می شود


یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع در مجلس عراق اعلام کرد تحقیقات درباره ترور شهیدان المهندس و سلیمانی تا چند روز آینده کامل خواهد شد - به نقل از پایگاه اینترنتی خبری سومریه نیوز، یکی از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع در مجلس عراق با اعلام اینکه تحقیقات کمیته تحقیق درباره ترور شهیدان المهندس و سلیمانی و همرزمانش به مراحل پیشرفته ای رسیده است تصریح کرد این کمیته تحقیقات خود را تا چند روز آینده کامل خواهد کرد.

کریم علیوی تصریح کرد نشانه های مثبتی وجود دارد و نتایج روشن و دقیق خواهد بود و در صورتیکه که تحقیقات کامل شود افکار عمومی را به شکل شفاف و روشن در جریان آن قرار خواهیم داد و اطلاع رسانی می کنیم.

وی افزود : اطلاعاتی که در اختیار داریم حاکی از آن است که این کمیته تمام اقدامات مربوط به تحقیقات را طی روزهای آینده برای افشای جانیان و امور مربوط به ترور این فرماندهان شهید تکمیل خواهد کرد.

سرلشکر عبدالکریم خلف سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق سه شنبه گذشته اعلام کرده بود کمیته تشکیل شده برای تحقیقات درباره حمله هوایی که خودروی حامل ابومهدی المهندس نائب رییس بسیج مردمی عراق و قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس را در فرودگاه بین المللی بغداد هدف قرار داد به نتایج مهمی دست پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات درباره ترور المهندس و سلیمانی تا چند روز آینده کامل می شود

تحقیقات درباره ترور المهندس و سلیمانی تا چند روز آینده کامل می شود