مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:252020-01-18ورزشي

باشگاه نساجی: هیچ توافقی با شهرخودرو نداشته ایم


باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد تا به امروز درخصوص میلاد سرلک و حسن جعفری هیچ گونه توافقی با باشگاه شهرخودرو مشهد نداشته است.

- باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد تا به امروز درخصوص میلاد سرلک و حسن جعفری هیچ گونه توافقی با باشگاه شهرخودرو مشهد نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه نساجی مازندران در خصوص انتقال بازیکنان تیمش یعنی میلاد سرلک و حسن جعفری به شهرخودرو بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است: امروز (شنبه) باشگاه شهرخودرو که مثل نساجی مازندران توسط بخش خصوصی اداره می شود با انتشار تصویر مالکان و دست اندرکاران دو باشگاه مدعی شد بر سر انتقال میلاد سرلک و حسن جعفری به توافق رسیده اند، در حالی که این خبر صحت ندارد.

با تمام احترامی که برای باشگاه شهرخودرو و آقای حمیداوی مالک محترم آن که از جیب شخصی هزینه می کند، قائل هستیم اما این ملاقات دوستانه ارتباطی به میلاد سرلک و حسن جعفری نداشته و باشگاه نساجی مازندران کماکان پیگیر رسیدگی به این پرونده است.

بنابراین اعلام می کنیم جدایی میلاد سرلک و حسن جعفری از باشگاه نساجی مازندران غیرقانونی بوده و خواستار برخورد قانونی با این دو بازیکن هستیم تا درس عبرتی برای سایر بازیکنانی باشد که بی تعهدی پیشه کرده و به باشگاه ها لطمه می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه نساجی: هیچ توافقی با شهرخودرو نداشته ایم

باشگاه نساجی: هیچ توافقی با شهرخودرو نداشته ایم