مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:202020-01-18سياسي

افتتاح دبیرستان سپهبد سلیمانی دماوند در دهه فجر


رییس آموزش وپرورش شهرستان دماوند گفت: در ایام الله دهه فجر یک دبیرستان پسرانه افتتاح خواهد شد که این دبیرستان به نام شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است.

- مهرداد پورفتحی رییس آموزش وپرورش شهرستان دماوند در گفت وگو با خبرنگار فارس در دماوند با اشاره به مشکلات موجود معلمان منطقه اظهار داشت: بحث سرویس معلمان شهرستان دماوند در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان مطرح و از شهرداری دماوند درخواست شد تا در این خصوص مساعدت کنند که قطعاً این اقدام در کیفیت آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به نقشه اداره آموزش وپرورش در انتخابات سال جاری گفت: همایش رأی اولی ها در دوم بهمن ماه در دماوند برگزار خواهد شد تا از ظرفیت دانش آموزان برای مشارکت حداکثری استفاده شود.

رییس آموزش وپرورش دماوند در خصوص ایام الله دهه فجر بیان کرد: در ایام الله دهه فجر همچنین یک دبیرستان پسرانه افتتاح خواهد شد، این دبیرستان به نام شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است.

پورفتحی تصریح کرد: ویژه برنامه های گفتمان های دینی و دیگر برنامه های گرامیداشت این دهه مطابق سال های گذاشته برگزار می شود و مدارس یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبیرستان سپهبد سلیمانی دماوند در دهه فجر

افتتاح دبیرستان سپهبد سلیمانی دماوند در دهه فجر