مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:002020-01-18اجتماعي

کاهش 48 درصدی بارش شهر اصفهان نسبت به سال گذشته


کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش شهر اصفهان در سال زراعی جاری تاکنون حدود 43 میلی متر بوده که نسبت به سال قبل 48 درصد کاهش و نسبت به میانگین بلند مدت 6 درصد کاهش دارد.

- ویکتوریا عزتیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت امواج ناپایدار در استان است، بر این اساس امروز در اکثر مناطق وضعیت جوی به صورت نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران  سبک و  در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات شمال استان بارش برف و باران پیش بینی می شود.

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه این سامانه ناپایدار تا اواخر وقت یکشنبه از استان خارج خواهد شد، افزود: برای روز یکشنبه آسمان نیمه ابری، گاهی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش سبک باران و برف و برای روز دوشنبه هم آسمان قسمتی ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه دمای امروز یک تا 3 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای اصفهان در گرمترین ساعات امروز به 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات فرداصبح به 2 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 48 درصدی بارش شهر اصفهان نسبت به سال گذشته

کاهش 48 درصدی بارش شهر اصفهان نسبت به سال گذشته