مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:002020-01-18ورزشي

برگزاری رقابت های آزاد تیراندازی با کمان استان یزد در میبد + نتایج


مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان یزد به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان میبد برگزار شد.

- برگزاری رقابت های آزاد تیراندازی با کمان استان یزد در میبد + نتایج ایسنا/یزد مسابقات آزاد تیراندازی با کمان استان یزد به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی به میزبانی شهرستان میبد برگزار شد.

سید رضا میری مربی تیراندازی با کمان شهرستان میبد در گفت وگو با ایسنا در مورد این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان اقایان و بانوان با حضور 45 ورزشکار از سراسر استان یزد در سالن شهدای میبد برگزار شد.

وی افزود: رقابت های رشته ریکرو آقایان در رده سنی بزرگسالان به ترتیب با معرفی رضا شعبانی از میبد، امیر حسین زارعشاهی از میبد و مهدی نظری از شهرستان بافق به عنوان نفرات اول تا سوم دنیبا شد و در ریکرو رده سنی نونهالان نیز امیررضا ایزدی از میبد مقام اول، محمد مهدی خجسته پور از میبد مقام دوم و آریا زارعشاهی از میبد مقام سوم را کسب کردند.

به گفته میری، در رشته ریکرو بانوان در رده سنی بزرگسالان سهیلا جعفری از یزد مقام اول، الهه حسینی از بافق مقام دوم و فاطمه السادات مطلبی از میبد مقام سوم و در همین رشته در بخش نونهالان نگار کریمی از بافق مقام اول، حدیثه براتی از یزد مقام دوم و ریحانه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های آزاد تیراندازی با کمان استان یزد در میبد + نتایج

برگزاری رقابت های آزاد تیراندازی با کمان استان یزد در میبد + نتایج