مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:352020-01-18سياسي

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از 70 مدرسه استان قزوین


مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین از برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از 70 مدرسه استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از قزوین حجت الاسلام  مهدی محمودی، مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: انجمن اسلامی دانش آموزان به دنبال نخبه پروری و نخبه سازی در فضای دانش آموزی است.

وی افزود: از میان 500 مدرسه در استان قزوین در بیش از 230 مدرسه دخترانه و پسرانه کانون های انجمن اسلامی دانش آموزی فعال هستند.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در این کانون ها توسط دانش آموزان فعالیت های متنوع تربیتی، فرهنگی، علمی و همچنین آموزشی اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: یکی از اصلی ترین برنامه های پیش روی این اتحادیه برپایی نمایشگاهی با محوریت خوانش و تبیین گام دوم انقلاب  است که در دهه مبارک فجر  و در قالب مدرسه انقلاب برپا خواهد شد.

مسؤول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان قزوین تأکید کرد: این نمایشگاه با هدف نقش آفرینی و بسترسازی دانش آموزان و فراهم کردن بستری برای تقویت روحیه انقلابی دانش آموز ان برپا خواهد شد تا دانش آموزان با دانش و قدرت بیشتری پیگیر آرمان های انقلاب در حوزه ملی و فراملی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از 70 مدرسه استان قزوین

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از 70 مدرسه استان قزوین