مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:352020-01-18اجتماعي

بازگشایی راه های روستایی مراغه با 12 اکیپ ادامه دارد


نقی مسکینی روز یک شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تردد در مسیرهای روستایی نزدیک به شهر و راه های اصلی مراغه با زنجیر چرخ امکان پذیر است و راهداران در تمامی مسیرها در حال خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به ادامه بارش برف در شهرستان افزود: بازگشایی مسیرهای روستایی منطقه داش بولاغ با مساعد شدن شرایط جوی از سرگرفته خواهد شد و بازگشایی راه ها با 12 دستگاه انواع ماشین آلات برف روبی در مسیرهای بین شهری و روستایی ادامه دارد.

مسکینی ادامه داد: ضمن اینکه نیروهای راهداری با تلاش شبانه روزی و با انجام عملیات نمک پاشی و برف روبی از مسدود شدن محور مراغه به هشترود و مراغه به بناب جلوگیری کردند.

وی به بارش بیش از 12 سانتی متری برف در 48 سال گذشته در شهرستان اشاره کرد و گفت: توصیه می شود رانندگان و شهروندان درفصل زمستان به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده و از سفرهای بی مورد پرهیز کنند.

مراغه از 2 بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای 173 روستا شامل 74 روستا در بخش مرکزی و 99 روستا در بخش سراجو است.

این شهرستان با 75 کیلومتر محور ارتباطی اصلی بین شهری و 930 کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود 268 هزار کیلومتری در 127 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه های روستایی مراغه با 12 اکیپ ادامه دارد

بازگشایی راه های روستایی مراغه با 12 اکیپ ادامه دارد