مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:452020-01-18سياسي

دیپلماسی ایثار از اهداف جشنواره سرخ نگاران است


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شعار جشنواره سرخ نگاران را «ادبیات ایثار و شهادت؛ محور توسعه فرهنگی» اعلام کرد و گفت: دیپلماسی ایثار نیز در این جشنواره هدف گذاری شده است.

- مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شعار جشنواره سرخ نگاران را ادبیات ایثار و شهادت؛ محور توسعه فرهنگی اعلام کرد و گفت: دیپلماسی ایثار نیز در این جشنواره هدف گذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایثار ، رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی میزبان سومین نشست دست اندرکاران برپایی جشنواره بین المللی سرخ نگاران بود که با حضور رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد میرکاظمی دبیر علمی جشنواره سرخ نگاران برگزار شد.

نریمانی در این نشست گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه کتاب و نشر به سمت حمایت و توانمندسازی و آموزش وپرورش استعدادها و نوقلمان سوق پیدا کرده است.

وی شعار جشنواره سرخ نگاران را ادبیات ایثار و شهادت؛ محور توسعه فرهنگی اعلام کرد و گفت: دیپلماسی ایثار نیز در این جشنواره هدف گذاری شده است و رایزنی هایی با وزارت امور خارجه در این زمینه صورت گرفته است.

در این زمینه ظرفیت رایزن های فرهنگی نیز می تواند بسیار مؤثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی ایثار از اهداف جشنواره سرخ نگاران است

دیپلماسی ایثار از اهداف جشنواره سرخ نگاران است