مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:402020-01-18اقتصادي

خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس از محل ارز حاصل از صادرات نفت


سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران جزییات خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس از محل بودجه ی دولت را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود ترفع، در مورد جزییات خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس، بیان کرد: به شهرداری تهران اجازه داده شده است که از محل ارز حاصل از صادرات نفت، هزار و 500 دستگاه اتوبوس به صورت CBU وارد کشور کند.

به گفته ترفع؛ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مذاکراتی را با شرکت های نفتی و شرکت های اتوبوس سازی داخلی و خارجی برای انجام این موضوع انجام داده است.

وی با بیان اینکه خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس به آن راحتی که تصور می شود نیست، عنوان کرد: درحال مذاکره با تعدادی از شرکت ها هستیم تا بتوانیم این اقدام را برای بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران به ثمر برسانیم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: از زمان ابلاغ هر دستورالعملی توسط دولت (همانند بند قاف، تبصره 12، اوراق مشارکت اسلامی و …)، تمامی دستورالعمل ‎ ها را پیگیری کرده ایم، اما هرکدام بنابه دلایلی منجر به خرید اتوبوس برای شرکت های واحد اتوبوسرانی سراسر کشور نشده است.

ترفع با اعلام اینکه همجنین شهردار تهران مجدانه پیگیر خرید تعدادی اتوبوس از طریق منابع مالی شهرداری تهران است، تصریح کرد: در کمتر از سه ماه باقی مانده تا پایان سال، تعدادی اتوبوس وارد ناوگان پایتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس از محل ارز حاصل از صادرات نفت

خرید هزار و 500 دستگاه اتوبوس از محل ارز حاصل از صادرات نفت