مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:252020-01-18فرهنگي

ویراست دوم کتاب «مد: هنر-صنعت سلیقه سازی» منتشر می شود


صنعت سلیقه سازی» نوشته دکتر سیده راضیه یاسینی (رییس پژوهشکده هنر پژوهشگاه)، به زودی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می شود.

- ویراست دوم کتاب مد: هنر- صنعت سلیقه سازی نوشته دکتر سیده راضیه یاسینی (رییس پژوهشکده هنر پژوهشگاه)، به زودی از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ضرورت بازشناسی صحیح و اصولی مفهوم مد و صنعت آن به گونه ای که از خطر پیوستن ایران به بازارهای مصرفی محصولات صنایع مد جهان پرهیز شود و در مقابل، لزوم شناخت بنیادین این پدیده و الزامات آن، با رویکردی هویت مدار و در جهت تحقق صنعت مد در ایران، پیش زمینه نگارش این کتاب دانسته شده است.

به استناد این کتاب، صنعت جهانی مد لباس به دلیل گستردگی میدان رقابت آن در جهان، اصولی را مدنظر قرار می دهد که سبب حیات و دوام آن است و این اثر در صدد است تا با تمرکز بر الزامات فرهنگی و هنری در صنعت مد لباس، به واکاوی بخشی از ساختار این صنعت بپردازد و دریابد که صنایع موفق مد لباس در جهان، چگونه از مؤلفه های فرهنگی و هنری بهره برده اند.

شناخت عوامل تأثیرگذار در صنعت مد لباس، به منزله شناخت برخی از مبانی اصلی برای بنیان گذاری علمی صنعت مد لباس، به منظور قرارگیری این صنعت در مسیر صحیح و رو به پیش آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویراست دوم کتاب «مد: هنر-صنعت سلیقه سازی» منتشر می شود

ویراست دوم کتاب «مد: هنر-صنعت سلیقه سازی» منتشر می شود