مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:152020-01-18سياسي

لزوم همکاری جهانی برای ارائه خدمات بیشتر به پناهندگان


در دیدار نماینده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ایران با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور بر دستیابی به ساز و کاری جدید در رسیدگی به امور پناهندگان تأکید شد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این دیدار مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار را نشانه ای از تلاش کشور ایران در جهت برقراری صلح و امنیت در جهان دانست و اضافه کرد: شهید سلیمانی مردی با وجدان و مدافع حقوق مردم بود، به همین خاطر پس از شهادت مظلومانه اش نه تنها مردم ایران بلکه مردم دیگر کشور ها نیز از این حادثه ناراحت و دلگیر شدند.

این شهید والامقام قلب مردم دنیا را تسخیر کرده بود.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم در سال نو میلادی تدابیر جدیدی در خصوص همکاری سازمان های بین المللی فعال در امور اتباع با جمهوری اسلامی ایران اندیشیده شود چراکه ما بر این باوریم در زمینه خدمات دهی به پناهندگان باید تصمیم های بهتر و بزرگتری گرفته شود.

محمودی اظهار داشت: ایران به دلیل 40 سال خدمات دهی به اتباع و مهاجرین خارجی تجارب زیادی را کسب کرده است و ما این آمادگی را داریم که تجارب خود را در اختیار دیگر کشور ها بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری جهانی برای ارائه خدمات بیشتر به پناهندگان

لزوم همکاری جهانی برای ارائه خدمات بیشتر به پناهندگان