مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:152020-01-18سياسي

سوءاستفاده کلاهبرداران از انتخابات پیش رو


رییس پلیس فتای استان زنجان از سوءاستفاده کلاهبرداران از انتخابات پیش رو خبر داد و از شهروندان خواست در این باره هوشیار باشند.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی،  افراد سودجو و مجرمان با ایجاد کانال و گروه های تلگرامی در قبال افزیش اعضا به بهانه پرداخت حق الزحمه و بررسی صحت و سقم موضوع، قربانیان را به درگاه های جعلی (فیشینگ) هدایت کرده و از آنها کلاهبرداری می کنند.

رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: در این شیوه کلاهبرداران به بهانه بررسی میزان عملکرد افراد، درخواست واریز مبلغ ناچیزی می کنند به طوریکه با هدایت قربانیان به درگاه های جعلی بانکی، اطلاعات کارت بانکی آنها شامل شماره کارت، رمز دوم اینترنتی و سایر اطلاعات بانکی آنها را تحصیل و در فرصت مناسب اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی قربانیان می کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو ممکن است کلاهبرداران برای نیل به مقاصد شوم خود به انواع روش های متقلبانه متوسل شوند، افزود: کاربران ضمن فعال کردن رمزهای دوم یکبار مصرف از افزونه ضد فیشینیگ، برای پیشگیری از جرایم مشابه استفاده کنند و همواره از لینک های اصلی درگاه های بانکی برای انجام عملیات بانکی استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده کلاهبرداران از انتخابات پیش رو

سوءاستفاده کلاهبرداران از انتخابات پیش رو