مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:452020-01-18فرهنگي

راه یافتگان به جشنواره تئاتر کانون پرورش فکری سمنان معرفی شدند


راحله دانایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان بهمن 98 به میزبانی شهرستان شاهروده برگزار می شود.

وی افزود : لوطیان مرد رند به کارگردانی مریم کاشانی فر از کانون دو شهرستان سمنان، گلابتون به کارگردانی سمیه حیدریان از مجتمع فرهنگی شهرستان سمنان، مدادرنگی ها به کارگردانی اعظم فخرو از کانون شهرستان سرخه، جادوی دست ها به کارگردانی فاطمه امیرفخریان از کانون دو شهرستان دامغان، سار و سیب به کارگردانی سمانه رحیمی از کانون شهرستان میامی، آن بالا، آن پایین به کارگردانی نسیم قاسمی از کانون شهرستان ایوانکی، هیس، یک نقشه داریم به کارگردانی ملیحه آقاحسینی از کانون یک شهرستان شاهرود و یکی کم است به کارگردانی صدیقه حسینی نژاد از کانون دو شهرستان شاهرود، اسامی نمایش های راه یافته در بخش استانی این جشنواره است.

وی اضافه کرد: بخش استانی این جشنواره سوم بهمن ماه در تالار بهمن فرهنگسرای مهر شاهرود با داوری محمد عرب اسدی، محمد اسکندرزاده و مجید عبدوس برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزیدگان جشنواره استانی در تهران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و راه یافتگان نهایی 26 الی 29 فروردین 1399 در استان خوزستان در مرحله کشوری به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یافتگان به جشنواره تئاتر کانون پرورش فکری سمنان معرفی شدند

راه یافتگان به جشنواره تئاتر کانون پرورش فکری سمنان معرفی شدند