مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:452020-01-18سياسي

کار تملک اراضی پروژه راه آهن در روستای زرشکه آغاز شده است


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار تملک اراضی پروژه راه آهن در روستای زرشکه آغاز شده است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: کار تملک اراضی پروژه راه آهن در روستای زرشکه آغاز شده است.

عباس گودرزی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه راه آهن در سال های گذشته هیچ گونه ردیف اعتباری نداشته و تنها اسمی از آن مطرح بود.

وی تصریح کرد: در ظرف دو سه سال گذشته آنتنی دورود – بروجرد را با پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه در پروژه دورود –خرم آباد -اندیمشک ادغام کردیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: این ادغام باعث شد که ردیف اعتباری در بودجه 98 برای این پروژه دیده شود و کار تملک اراضی روستاهای زرشکه و حاجی آباد آغاز شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: مطلوب ما آنتنی نبود از همان ابتدا به دنبال اتصال این پروژه به شبکه ریلی کشور از طریق راه آهن دورود- بروجرد-ملایر بودیم که در اسفند 97 موفق شدیم مصوبه کمیسیون ماده 23 برای این منظور در اسفند ماه 97 گرفته شد.

گودرزی اضافه کرد: تلاش شده امسال در بودجه برای راه آهن بروجرد –دورود- ملایر ردیفی باز کنیم اگر این ردیف باز شود امید وجود دارد که در سال ها بعد فربه کنیم و با اختصاص رقم قابل قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار تملک اراضی پروژه راه آهن در روستای زرشکه آغاز شده است

کار تملک اراضی پروژه راه آهن در روستای زرشکه آغاز شده است