مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:302020-01-18اجتماعي

بارش برف و باران در خراسان رضوی


هواشناسی خراسان رضوی از شروع بارش برف و باران از اواخر وقت امروز و ادامه تناوبی آن تا روزهای پایانی هفته جاری در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی هواشناسی خراسان رضوی از شروع بارش برف و باران از اواخر وقت امروز و ادامه تناوبی آن تا روزهای پایانی هفته جاری در سطح استان خبر داد.

براساس اطلاعیه هواشناسی خراسان رضوی، عبور امواج ناپایدار و گسترش تدریجی سامانه بارش زا فعال در نواحی غربی کشور از اواخر وقت امروز به استان خراسان رضوی، افزایش ابرناکی توأم با افزایش شدت وزش باد همچنین بارش باران و برف در غالب نقاط استان به همراه کاهش دما، تشکیل مه و کاهش دید پیش بینی می شود.

همچنین بارش باران و برف، کولاک برف، کاهش دما، افزایش شدت وزش باد و اختلال در سیستم حمل و نقل استان به تناوب در غالب نقاط استان پیش بینی می شود.

در نظر گرفتن تمهیدات لازم و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی (به ویژه عملیات کوهنوردی )، تنظیم دمای گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها و همچنین توجه به اطلاعیه و اخطاریه های بعدی مرکز پیش بینی این اداره کل توصیه می شود.

طی 24 ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای 17- درجه سلسیوس سرد‎ترین و داورزن با بیشینه دمای 9 درجه سلسیوس گرم ترین شهرهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در خراسان رضوی

بارش برف و باران در خراسان رضوی