مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:302020-01-18سياسي

زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده ایم


فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان بعد از تحریم وی توسط آمریکا گفت: آنها هیچ غلطی نمی کنند و همه ما زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده ایم.

- اهواز- فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان بعد از تحریم وی توسط آمریکا گفت: آنها هیچ غلطی نمی کنند و همه ما زیر پرچم ولایت محکم و استوار ایستاده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز پس از دیدار استاندار خوزستان در دفتر فرماندهی سپاه ولی عصر خوزستان در خصوص تحریم وی توسط آمریکا اظهار کرد: در خصوص این اقدامات آمریکا، آنها هیچ غلطی نمی کنند.

وی افزود: چهل سال است روزبه روز مردم ما مقاوم تر، محکم تر، نیروی مسلح ما مقتدرتر و باعزت تر شده اند و رهبر ما همچنان محکم و استوار پاسخ های دندان شکنی به آمریکا می دهد.

شاهوار پور ادامه داد: دولت ما همچنان محکم در مقابل اقدامات آمریکا و دشمنان ایستاده و همه با هم و یکدست در مقابل اقدامات دشمن ایستاده ایم و این اقداماتی که آمریکا انجام می دهد نشانه ضعف و استیصال آنهاست و به حرف های دورغ برخی گروهک های فریب خورده و مزدوری که مزدبگیر آنها هستند گوش می دهند و فکر می کنند که آنها دیگر امیدی به خودشان در بین مردم ندارند.

وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع پیکر سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی واقعاً بی نظیر بوده است؛ یعنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده ایم

زیر پرچم «ولایت» محکم و استوار ایستاده ایم