مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:262020-01-18بين الملل

امدادرسانی 5 استان معین به سیل زدگان سیستان وبلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حامد سجادی افزود: به دلیل محاصره روستاهای سیستان و بلوچستان در سیل، در ابتدا امکان امدادرسانی زمینی نبود، از این رو امدادرسانی به صورت هوایی انجام می شد، اما اکنون مسیرها برای امدادرسانی زمینی باز است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، پنج استان نزدیک به سیستان و بلوچستان به عنوان استان معین انتخاب شده و با نیروهای تازه نفس، تجهیزات و اقلام امدادی به شهرهای مورد نظر خدمت رسانی می کنند.

معاون عملیاتی سازمان امداد و نجات افزود: استان های معین از جمله خراسان رضوی و شمالی، کرمان، یزد و فارس در حال خدمت رسانی در سیستان هستند و در این زمینه استان کرمان با وجود وقوع سیل در این استان، 15 نیروی عملیاتی، خراسان رضوی 72 نیروی عملیاتی و سایر استان ها هر کدام 50 نیروی عملیاتی به همراه 6 خودرو کمک دار، کامیونت و خودروهای مورد نیاز را به منطقه اعزام کرده است و به محض ورود این نیروها، امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی گفت: نیروهای امدادی استان های معین به شهرهای قصر قند، کنارک، نیک شهر و چابهار امدادرسانی می کنند.

بر اساس نقشه عملیاتی، مسئولیت یک شهر سیل زده در سیستان و بلوچستان به هر استان معین واگذار و حوزه فعالیت های این استان ها از قبل مشخص شده است و ما به عنوان بخش نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی 5 استان معین به سیل زدگان سیستان وبلوچستان

امدادرسانی 5 استان معین به سیل زدگان سیستان وبلوچستان