مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:262020-01-18فرهنگي

از سانس های سینمای رسانه تا قیمت بلیت سینما های مردمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در برنامه هفت اظهار داشت: امسال افتتاحیه جشنواره را برگزار نمی کنیم و به جای آن با همراهی اهالی سینما، - مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در بخشی از برنامه هفت ، از مشخص شدن سانس های سینمای رسانه ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در برنامه هفت اظهار داشت: امسال افتتاحیه جشنواره را برگزار نمی کنیم و به جای آن با همراهی اهالی سینما، نسبت به ارسال کمک های امدادی به مناطق سیل زده کشور اقدام خواهیم کرد.

نجفی همچنین درمورد اهدای تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این دوره جشنواره گفت: امسال تمام فیلم ها با موضوع جهاد و مقاومت از بخش مستند و فیلم کوتاه تا فیلم های بخش نگاه نو و سودای سیمرغ برای دریافت این تندیس بررسی خواهند شد.

نجفی در این برنامه، درباره قیمت بلیت این دوره جشنواره فیلم فجر گفت: امسال بهای ده هزارتومان برای چهار سینما ی جنوب شهر و 15 هزار تومان برای سینما های باقی مناطق شهر تهران در نظر گرفته شده است.

نجفی در این برنامه درباره وضعیت سینمای رسانه در این دوره جشنواره، بیان کرد: روز پنجشنبه ما برای سومین سال متوالی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سانس های سینمای رسانه تا قیمت بلیت سینما های مردمی

از سانس های سینمای رسانه تا قیمت بلیت سینما های مردمی