مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:102020-01-18سياسي

شهادت تازه داماد دهه هفتادی/«وحید» لیاقت شهادت داشت


زهرا غفاری همسر شهید «وحید زمانی نیا» چند ماهی بیشتر نتوانست در کنار او باشد که در این مدت هم وحید خیلی از وقت ها در مأموریت بود و خیلی زود به جای لباس عروسی رخت عزا بر تن کرد اما به همسرش افتخار می کند و او را لایق شهادت می داند.

- خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی: وحید زمانی نیا هفدهم آبان ماه مراسم عقد خود را برگزار کرد و قرار بود به زودی رخت دامادی بر تن کند اما حجله شهادت را بیشتر از هر چیزی پسندید و هفدهم دی ماه کفن پوش در کنار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت.

خانواده شهید حال و روز خوبی برای مصاحبه ندارند و این روزها منزل شان علاوه بر اقوام و دوستان، محل رفت و آمد مسؤولان محلی و کشوری برای ابراز همدردی با این خانواده شهید است ولی در فرصتی کوتاه گفت وگویی با زهرا غفاری همسر شهید وحید زمانی نیا انجام دادیم.

زهرا غفاری با اشاره به ویژگی های اخلاقی همسرش می گوید: مدت آشنایی و عقد ما چند ماه بیشتر طول نکشید ولی آقا وحید شخصیت بزرگی داشت و بسیار مهربان، باایمان، بااخلاق و متواضع بود و هیچ ویژگی منفی در او ندیدم.

وی شهید زمانی نیا را در کنار این شخصیت بزرگی که یادآور شد بسیار خاکی و فروتن معرفی و اضافه می کند: به خاطر ایمان قوی که داشت با پدر، مادر و همه اعضای خانواده به نیکی و کرنش رفتار می کرد و حتی در سلام کردن به کودکان پیشتاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت تازه داماد دهه هفتادی/«وحید» لیاقت شهادت داشت

شهادت تازه داماد دهه هفتادی/«وحید» لیاقت شهادت داشت