مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:102020-01-18اقتصادي

خرید آپارتمان در دولت و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا


اگر قصد خرید آپارتمان در دولت و یا اجاره آپارتمان در دولت رادارید، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در دولت از املاک دلتا دیدن کنید.

- اگر قصد خرید آپارتمان در دولت و یا اجاره آپارتمان در دولت رادارید، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در دولت از املاک دلتا دیدن کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام دلتا، اگر قصد را دارید، پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در دولت از املاک دلتا دیدن کنید.

خیابان شهید کلاهدوز یا همان خیابان دولت سابق که خیلی از ما هنوز با همان اسم قدیمی اش آن را می شناسیم یکی از خیابان های اصیل و اصلی شمال تهران است.

شاید با شنیدن نام این خیابان قبل از هر چیز ترافیک سنگین آن در ذهنتان نقش ببندد و این باعث شود اگر قصد خرید خانه در خیابان شهید کلاهدوز رادارید دچار تردید شوید، اما باید به شما بگوییم از آنجایی که بیش تر صنف ها در این خیابان شعبه دارند و فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی هم آن اطراف هستند خیابان دولت به یکی از محبوب ترین محله های پایتخت تبدیل شده است.

ضمن این که اگر ماشین شخصی نداشته باشید هم برای رفت وآمد دچار مشکل نمی شوید و دسترسی به این خیابان برایتان سخت نخواهد بود؛ نزدیک ترین مترو به خیابان دولت متروی قلهک است و همچنین اتوبوس های پیچ شمیران به میدان قدس هم از این خیابان می گذرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید آپارتمان در دولت و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا

خرید آپارتمان در دولت و جستجو ملک در تهران با املاک دلتا