مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:102020-01-18سياسي

برگزاری کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی در اهواز


دبیر دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی از برگزاری دوره دوازدهم این کنگره برای اولین بار در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دبیر دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی از برگزاری دوره دوازدهم این کنگره برای اولین بار در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

حسن ذکی دیزجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کنگره معتبرترین کنگره مهندسی مکانیک بیوسیستم (ماشین های کشاورزی) و مکانیزاسیون است که زیر نظر انجمن مهندسی ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران به صورت دوره ای در دانشگاه ها و مراکز تحقیقات کشاورزی برگزار می شود.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این کنگره، گردهمایی پژوهشگران، اساتید و محققان برای بیان آخرین یافته ها و دستاوردها در بخش ماشین ها و مکانیزاسیون کشاورزی است.

تفاوت کنگره امسال با کنگره های گذشته این است که از بخش خصوصی (شرکت ها و تولیدکنندگان ماشین ها و محصولات کشاورزی) نیز برای ارائه آخرین دستاوردها و تولیدات خود دعوت شده است.

دبیر دوازدهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی ادامه داد: این کنگره ملی به مدت سه روز از 16 تا 18 بهمن سال جاری در دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی در اهواز

برگزاری کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورزی در اهواز